Dariusz „Tiger” Michalczewski wraz z firmą BioDermic Polska próbuje podbić rynek polskich kosmetyków. To kolejny Brand extension marki znanego pięściarza.

Po koncepcie na linię napojów energetycznych były bokser próbuje sił na zupełnie innym rynku. Tiger został twarzą nowej linii damskich i męskich kosmetyków. Portolio nowej marki ma się składać z wód toaletowych i antyperspirantów. Wszystkie produkty są sygnowanych znanym już wcześniej logo Tiger.

Brand extension marki sportowca

To bardzo ciekawy ale nietypowy przykład rozszerzania marki (Brand extension). Wizerunek marki boksera na odświeżających produktach to ciekawy koncept marketingowy. Nazwy poszczególnych zapachów to: Fit, Fight, Emotions i Energy same mówią za siebie. Opakowania są proste, ostre w kolorystyce.

Firma Maspex jest producentem napojów na licencji Tiger. Firma BioDermic zajmuje się produkcją perfum i dezodorantów została firma BioDermic. Dla tej firmy to pierwszy krok na rynku produktów zapachowych. Dla tej marki to także Brand extension. Dotychczas marka ta znana była z produktów do pielęgnacji twarzy i make-upu. W obu wypadkach Dariusz „Tiger” Michalczewski użycza praw do marki Tiger oraz swojego wizerunku do promocji produktów.

Brand Extension - rozszerzanie marki

Brand Extension - rozszerzanie marki

Na jakich produktach może jeszcze pojawić się logo Tiger? Gdzie może pojawić się Brand extension?